Masz pytanie? Zapoznaj się z działem FAQ. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się ze mną.
1. Czy moja sprawa zostanie potraktowana indywidualnie?
W swojej działalności Kancelaria kładzie największy nacisk na kontakt, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdej sprawy. Klienci Kancelarii z pewnością nie spotkają się z sytuacją, w której ich sprawa zostanie potraktowana mniej priorytetowo niż inne sprawy prowadzone w Kancelarii.
2. Pracuję / opiekuję się dzieckiem. Czy mogę umówić się na spotkanie poza wyznaczonymi godzinami pracy Kancelarii?
Każdy Klient w naszej Kancelarii traktowany jest indywidualnie, w związku z czym istnieje możliwość elastycznego sposobu wyznaczania terminów spotkań – również poza godzinami wyznaczonymi.
3. Czy dokumenty do Kancelarii mogę dostarczać wyłącznie w godzinach pracy?
Sekretariat Kancelarii pracuje w wyznaczonych godzinach od poniedziałku do czwartku od 9 do 17 oraz w piątek w godzinach od 9 do 15. Istnieje jednak możliwość innego terminu dostarczenia dokumentów. W tym celu proszę o kontakt.
4. Jaki jest koszt usługi w Kancelarii?
Koszt usług świadczonych przez Kancelarię jest uzależniony od rodzaju sprawy, planowanego nakładu pracy itd. Istnieje możliwość wyboru sposobu rozliczeń: ryczałtowego, za godzinę pracy, mieszanego. Pewnym wyznacznikiem kosztów usług świadczonych przez Kancelarię jest treść rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 22 października 2015 roku w sprawie opłat za czynności adwokackie.
5. Czy zlecając usługę w Kancelarii mogę liczyć na poufność?
Każde spotkanie w Kancelarii oraz proces obsługi jest objęty tajemnicą adwokacką. Żadna informacja przekazana adwokatowi czy to podczas spotkania, czy w korespondencji mailowej nie będzie w żaden sposób upubliczniona oraz udostępniona podmiotom nieuprawnionym. Klienci Kancelarii mogą liczyć na pełną dyskrecję w czasie wykonywania dla nich usługi.
6. W jakim terminie mogę liczyć na spotkanie od dnia pierwszego kontaktu?
W obsłudze Klienta staramy się dążyć do jak najszybszego umożliwienia kontaktu bezpośredniego, w związku z czym pierwszy termin spotkania próbujemy wyznaczyć już następnego dnia roboczego od dnia otrzymania zapytania z prośbą o spotkanie. W wyjątkowych sytuacjach (np. obszerność zagadnienia) czas ten może się wydłużyć do 2-3 dni.
7. W jakim terminie mogę liczyć na sporządzenie pisemnej opinii prawnej?
W mniej skomplikowanych sprawa pisemna opinia prawna może być gotowa już następnego dnia po otrzymaniu zlecenia jej sporządzenia. Gdy opinia wymaga zapoznania się z dokumentacją przysłaną przez Klienta lub znajdującą sie w aktach sprawy sądowej czas oczekiwania może się stosunkowo wydłużyć. W takiej sytuacji czas termin realizacji zlecenia będzie ustalany indywidualnie.
8. Czy w okolicy Kancelarii jest możliwość zaparkowania samochodu?
W okolicach Kancelarii znajduje się dużo miejsc parkingowych na publicznych miejscach postojowych.
9. Czy Kancelaria położona jest blisko ciągów komunikacyjnych?
Kancelaria znajduje się w bardzo dogodnym punkcie m.st. Warszawy, przy głównych arteriach stolicy. W okolicy znajdują się przystanki komunikacji publicznej, która umożliwia komfortowy dojazd na spotkanie – w bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się przystanek linii 157. Ok. 5 min pieszo od Kancelarii znajdują się przystanki tramwajowe linii 12, 20, 23 oraz 26, które oddalone są o dwa przystanki od stacji Metro Ratusz. Ok. 10 min pieszo od Kancelarii znajduje się stacja Metro ONZ.
10. Czy mogę uzyskać poradę prawna przez telefon?
Porady prawne przez telefon są oferowane w Kancelarii wyłącznie stałym Klientom. Przy nowych Klientach preferowanym sposobem wykonywania porady prawnej jest spotkanie indywidualne w Kancelarii.
11. Czy Kancelaria prowadzi porady on-line?
Istnieje możliwość wykonywania usług drogą elektroniczną (poczta e-mail, Skype) dla stałych Klientów pod warunkiem uprzedniej możliwości zapoznania się z dokumentacją dotyczącą sprawy.