Masz pytanie? Zapoznaj się z działem FAQ. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się ze mną.

W swojej działalności Kancelaria kładzie największy nacisk na kontakt, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdej sprawy. Klienci Kancelarii z pewnością nie spotkają się z sytuacją, w której ich sprawa zostanie potraktowana mniej priorytetowo niż inne sprawy prowadzone w Kancelarii.

Każdy Klient w naszej Kancelarii traktowany jest indywidualnie, w związku z czym istnieje możliwość elastycznego sposobu wyznaczania terminów spotkań – również poza godzinami wyznaczonymi.

Sekretariat Kancelarii pracuje w wyznaczonych godzinach od poniedziałku do czwartku od 9 do 17 oraz w piątek w godzinach od 9 do 15. Istnieje jednak możliwość innego terminu dostarczenia dokumentów. W tym celu proszę o kontakt.

Koszt usług świadczonych przez Kancelarię jest uzależniony od rodzaju sprawy, planowanego nakładu pracy itd. Istnieje możliwość wyboru sposobu rozliczeń: ryczałtowego, za godzinę pracy, mieszanego. Pewnym wyznacznikiem kosztów usług świadczonych przez Kancelarię jest treść rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 22 października 2015 roku w sprawie opłat za czynności adwokackie.

Każde spotkanie w Kancelarii oraz proces obsługi jest objęty tajemnicą adwokacką. Żadna informacja przekazana adwokatowi czy to podczas spotkania, czy w korespondencji mailowej nie będzie w żaden sposób upubliczniona oraz udostępniona podmiotom nieuprawnionym. Klienci Kancelarii mogą liczyć na pełną dyskrecję w czasie wykonywania dla nich usługi.

W obsłudze Klienta staramy się dążyć do jak najszybszego umożliwienia kontaktu bezpośredniego, w związku z czym pierwszy termin spotkania próbujemy wyznaczyć już następnego dnia roboczego od dnia otrzymania zapytania z prośbą o spotkanie. W wyjątkowych sytuacjach (np. obszerność zagadnienia) czas ten może się wydłużyć do 2-3 dni.

W mniej skomplikowanych sprawa pisemna opinia prawna może być gotowa już następnego dnia po otrzymaniu zlecenia jej sporządzenia. Gdy opinia wymaga zapoznania się z dokumentacją przysłaną przez Klienta lub znajdującą sie w aktach sprawy sądowej czas oczekiwania może się stosunkowo wydłużyć. W takiej sytuacji czas termin realizacji zlecenia będzie ustalany indywidualnie.

W okolicach Kancelarii znajduje się dużo miejsc parkingowych na publicznych miejscach postojowych.

Kancelaria znajduje się w bardzo dogodnym punkcie m.st. Warszawy, przy głównych arteriach stolicy. W okolicy znajdują się przystanki komunikacji publicznej, która umożliwia komfortowy dojazd na spotkanie – w bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się przystanek linii 157. Ok. 5 min pieszo od Kancelarii znajdują się przystanki tramwajowe linii 12, 20, 23 oraz 26, które oddalone są o dwa przystanki od stacji Metro Ratusz. Ok. 10 min pieszo od Kancelarii znajduje się stacja Metro ONZ.

Porady prawne przez telefon są oferowane w Kancelarii wyłącznie stałym Klientom. Przy nowych Klientach preferowanym sposobem wykonywania porady prawnej jest spotkanie indywidualne w Kancelarii.

Istnieje możliwość wykonywania usług drogą elektroniczną (poczta e-mail, Skype) dla stałych Klientów pod warunkiem uprzedniej możliwości zapoznania się z dokumentacją dotyczącą sprawy.